Jobba hos oss

Vi tror inte att det är i stålet eller i röret som vår framgång sitter. Det är i människan – som vänder och vrider på ett problem, som lyssnar och som förstår, som är trevlig att möta och enkel att tycka om. På Heléns bygger vi starka team och en positiv företagskultur genom att lyfta fram ett spektrum av personligheter och ge dem spelutrymme att forma sin egen karriär. Vi erbjuder varierande arbetsuppgifter, en hel del personligt ansvar och internationella karriärsmöjligheter, vilket skapar förutsättningar för utveckling och framgång – för både dig och Heléns.

Gillar du löneadministration och utmaningar, då är detta en tjänst för dig. Tjänsten är till att börja med en tidsbegränsad anställning på 1 år och på deltid (75%) med placering vid vårt huvudkontor i Halmstad och innefattar arbetsuppgifter som: 

  • Lön- och tidsadministration
  • Uppdatering och underhåll av löne-och tidssystem
  • Hantering av pensioner och andra försäkringar
  • Vid behov att stötta upp och arbeta med andra vanligt förekommande administrativa arbetsuppgifter inom vår HR-avdelning

LÄS MER OCH ANSÖK TJÄNSTEN HÄR